Otázky: Daniela a Linda Dostálkovy, Marek Pokorný
Překlad: Kateřina Danielová
Sebastian Jefford odpovídá na otázky související s dobrým životem, wellbeingem a konflikty, které toto téma v současnosti způsobuje.
Umělec se účastní výstavy Optimalizované bajky o dobrém životě (22/9/2022–1/1/2023) v PLATO.
Graham Lambkin – The Currency Of Dreams
Watch the Water – The Shadow Ring
I Like To Stay Home – R. Stevie Moore
Zum Wohl – Cluster
Barok Main – Mica Levi and Oliver Coates
Motore Immobile – Giusto Pio
30,000 Monkies – Lightning Bolt
I Like Sitting – Ivor Cutler
AB/7A – Throbbing Gristle
The End of The World – Skeeter Davis
Une Voix s'en va – Ghédalia Tazartès
I've attached the spotify playlist: https://open.spotify.com/playlist/1tkSCjnJKOc3fVJfC9PHbe?si=ec29822e28a24268
Velšský umělec Sebastian Jefford (* 1990) se ve své práci zabývá rekonstruovanými a znovuoživenými myšlenkami, v nichž se čas, historie a obraz nerozlučně proplétají. V jeho zkoumáních se nevyhnutelně objevuje téma umělosti. Velkoformátové rozety instalované na typických sedlových střechách odkazují k středověkým obrazům plným moralismů, jejichž sedlina zahaluje i naše současné potýkání s každodenností. Povrch nástěnných reliéfních děl z měkké pěny připomíná umrtvující proces lisování květin. Umělec klade otázku, jak je naše pochopení historie formováno a internalizováno zdánlivě bezpříznakovým „přirozeným“ lineárním myšlením. Umělec studoval na Royal Academy Schools v Londýně, University of the West of England v Bristolu a na Universität der Künste v Berlíně.